GEZERKEN GÖRÜLEN CİCİLER // 1



                 Tekrar selam canlar ;

                 Bir önceki postta avmyi alt üst ettiğimizi söylemiştim. Neler gördüm peki ? :)

     Karaca da %70 e varan indirimler vardı . Orada Cookplus' n şirin m şirin tost makineleriyle 

karşılaştım. Turkuazı ve pembesi vardı. Pembeye aşık oldum denebilir.:)


fiyatıda oldukça uygun. 79 tl :)

   turkuazda çok ciciii :)

   Gelgelelim seramik tencerelere onlarda çok indirimliydi. bu pembişler çok hoşuma gitti. Tencerem çok olmasa çoktan benimdi :(


Servis gereçlerine ihtiyacı olanlara indirim müjdesi verebilirim. table art 7 parça servis seti indirimli 29 lira :)


Daha neler neler ancak bunları fotolayabildim o sıkışıklıkta, gerisi karaca mağazalarında.=)


Yorumlar

  1. Evet canım bende baktım çok iyiydi fiyatlar herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) hepimizin gönlünce olsun ins yuva kurmak kolay diil ama zevkli :):)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A101 FIRSATÇIKLARIM VE CUPCAKE AŞK BAŞLANGIÇLARIM ^_^

MERWİ'NİN // GÜNLÜK YEMEK TAKIMI

MORLU CADI :)