Düğün dernek 👰🏼🤵🏻

    Kronolojik sıradan devam edeyim dedim.Çeyiz hazırlıkları sonrası timeline_daki olay buydur sanırım😊

    Düğün hazırlıklarından anladım ki istediğin kadar hazırlık yap hiçbir zaman bitmiyormuş hazırlıklar😭

    Ivır zıvır bir sürü stres... Açıkçası biz iki farklı şehirde düğün yaptık , yoğunluk karmaşa öldük.😕

    Onları elbette yazıp sıkmayacağım sizleri en sevdiklerimi paylaşacağım 😙

İlk olarak düğünün en olmazsa olmazı gelinliğimi paylaşmak istedim. Bundan önce blogumda sıkça balık model gelinlikler paylaştım ancak denerken rahat bir model bulamadım.

Gelinliğimi İstanbul Fatih te   HASRET MODA dan aldım. Çok orjinal gelinlikler vardı.Karar vermek oldukça zordu açıkçası.


          Gelinliğimin ne yazıkki net bir görüntüsünü paylaşamadım, telefonum düğünden bir yıl sonra çalındığı için çoğu gitti böyle sosyal medyadaki efektli hali kaldı.

Düğün fotoğrafçım ise benim için düğünde uğradığım en büyük hayal kırıklığıydı. Fotoğraflarım geldiğinde gölgeler vardı hep yüzümüzde ışık ayarlamaları berbattı. İnternetteki tanıtımdaki fotoğraflarıyla zerre alakası yoktu.Neyse sağlık olsun diyelim. 
😇 
Geçelim kınayaaaaa......👐🏻

En sevdiğim günüm deli gibi eğlendiğimiz gün oldu.
Kına kaftanımı Bursa dan kiraladım.🥳

Kınanın olduğu mekandanda çok memnun kaldık. Ankara da kına konağında yaptık.kızlar arasında eğlendik.💃🏼
Son olarak memnun kalmasakta düğün fotolarımız Emirgan Korusunda çekildi.İstanbul da düğün fotoğrafı çekilecek güzel mekanların çoğu ücret alıyor 🤷🏼‍♀️Bana saçma geldi, fotoğrafçımızın öneerisi ile oraya gittik ama orası da 30 Ağustos olduğu için çok kalabalıktı.
🙇🏼‍♀️

Şöyle kısaca geçtim düğün itemlerimizi.🙈 İki gönlün mutluluğu yeter en önemli şey bu bence.🦋 
🌸 

Çokça stres yaratacak şey çıkabilir önünüze ama gelip geçici şeyler olduğunu unutmayın.Mutluluğunuza odaklanın ✌🏻🥰

Yeni evleneceklere çokça kolay gelsin çokça mutluluklar ☺️💕
❤️





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

A101 FIRSATÇIKLARIM VE CUPCAKE AŞK BAŞLANGIÇLARIM ^_^

MERWİ'NİN // GÜNLÜK YEMEK TAKIMI

MORLU CADI :)