ÇEYİZ // Bir -iki-üç...


               Merhaba kızlar ,

               yaklaşık bir buçuk aydır bilgisayarımın tamiratı nedeniyle sizlerden uzaktım. Postlarım azaldı ancak çeyiz hazırlıkları son hız devam ediyor. Arada kaybettiğimiz zamanları telafi etmek için çokça paylaşımda bulunmayı düşünüyorum, hadi bakalım :),

               Eksik bir türlü bitmiyor... Kesene uygun olan zevkine uymuyor, zevkine uygun olan kesene uygun olmuyor şeklinde ikilemlere girilen bir hazırlık bu.

              Ama tabi ben genelde bu ikilemden ''amannn, bir kere alıyorum canım'' diyip dünya para bayılanlardanım :(

       Aldıklarım sizle paylaşmak istediklerim çok ama aldıklarımın çoğunu kaldırdım. Onlara fotolayana kadar bugün gelen en sıcak cicilerimi paylaşayım.


Baharat takımını ne alsam diye baya düşünmüştüm.

Cam boyama olanlardan alıyım demiştim ama onlar makinede yıkanmıyor, çalıştığım içinde elimde yıkamak ileride ağır gelir diye düşündüm.

Ne alıyım ki derken bunları alıverdim :)

yukarıdaki üçlü çay ,şeker,tuz için.


Öyle güzel paketlenmişti ki ; açmaya kıyamadım o yüzden netten yükledim fotoları :)

           
            Gel gelelim çeyizime ilk defa madame coco dan bir parça ekledim. Her neden bilmiyorum 

cazip bir yer değildir benim için ama bu nihaleler çok tatlı. ikilisi 7.90 tl cik.


Elektrik süpürgesi arayışım morhipo daki indirimle son buldu. Benim için yeterli diye düşündüm küçük ama emiş gücü açısından yüksek bir makine.


Umarım sıkıntı yaşamam.hadi bakalım hayırlısı :)

Yorumlar

  1. Baharat takımı çok güzel ama :) güzel günlerde kullanın nereden aldınız acaba ?

    YanıtlaSil
  2. yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın. baharat takımını n11. comdan bulabilirsiniz. biev markadır. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A101 FIRSATÇIKLARIM VE CUPCAKE AŞK BAŞLANGIÇLARIM ^_^

MERWİ'NİN // GÜNLÜK YEMEK TAKIMI

MORLU CADI :)