ÇEYİZİN MİNNAKLARI 1 :)



                          Ivır zıvır deyip geçmemek lazımmış  :) Şimdi bunu deyip huysuzlandığımı düşünmeyin. Hepsi ayrı ayrı mutlu ediyor beni. Yeni cicilerimle sizleri tanıştırayım.


Banyo takımı için sade birşeyler olsun istedim, annem bu takımda ısrar edince dayanamayıp aldım.
fiyatıda oldukça uygundu. Paşabahçenin Eminönündeki outletinden aldım.


Ykm outlette gödüm alttaki mumlukları dayanamayıp aldım. Tanesi 2 tlydi. Elbet kullanırım ki bunları ben :)


alttaki morları da ykm den aldım ama aniişe hediye edildi :)




bu fırın eldivenini anneme almıştım ama o kıyamamış benim için çeyize kaldırmış :)


evett bu da bir anne katkısıdır, itiraz olabilir mi asllaaaaa :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

A101 FIRSATÇIKLARIM VE CUPCAKE AŞK BAŞLANGIÇLARIM ^_^

MERWİ'NİN // GÜNLÜK YEMEK TAKIMI

MORLU CADI :)